Friday, March 25, 2011

Kecurian pada tghari Jumaat

Dalam jam 12.30 pm td, sebuah kes pecah rumah telah berlaku kat umah aku. Time tu aku tgh on9 kat tingkat atas. Sumpah aku tak sedar menatang tu masok umah.

Camne aku bleh tersedar umah aku kne pecah masok? Camni. Tgh syok2 on9, reply2 tweet yg tak seberapa banyak tu, aku rasa haus. Sblah pc ni mmg ade fridge, tapi bkak2 je kosong. So kne la aku turun kebawah. Sementelah aku kat tingkat bawah nak amek air kat fridge satu lagi, aku terperasan kuali aku mcm terkuak / terbukak / teralih tudungnya.

Berikut adalah kawasan kejadian.


Saspek telah meninggalkan jejak langkah yg sangat obvious. Tak pandai cover line btol pencuri ni.

Berikut adalah jejak2 yg telah ditinggalkan oleh pencuri. 


Ini pula gamba2 saspek2 utama.




perkara ini masih dlm siasatan. saspek mungkin akan dibedah siasat bg memperoleh jawapan sebenar siapa pencuri ikan cencaru masak sambal kat kuali.

2 comments:

Unknown said...

rasa-rasanya ibu tau siapa pencuri sebenarnya. jangan buat muka seposen ya sang pencuri...

SoCalledWada' said...

hahhahahhaaaa.....